duminică, 27 februarie 2011

preservativul pierdut

Eram in liceu, ultimul an. Dupa banchetul de absolvire, m-am intors acasa cu prietena mea—hai s-ai zicem Maria. Obisnuiam sa dormim unul la altul acasa, dar in general era ori cand parintii erau plecati, ori, si mai des, pe furis: eu aveam cheia la ea si urcam seara tiptil cand familia ei dormea, iar eu locuiam la parter si Maria putea sa intre direct la mine in camera prin geam. Insa dupa bal a fost prima oara cand n-am ascuns acest lucru; eram impreuna de aproape trei ani, si eram deja foarte siguri de noi. Asa s-a facut ca, a doua zi, cand mama mea a batut la usa, a fost in mod vadit surprinsa sa ne gaseasca dormind impreuna in pat.

N-a zis nimic atunci, dar o saptamana mai tarziu, cand m-am intors acasa de la scoala am gasit pe perna mea un pachet mare de prezervative.

Intr-o zi, dupa sex cu Maria, nu puteam gasi nicaieri prezervativul folosit, pe care-l aruncasem intr-o directie anume. Am cautat sub pat, dupa pat, sub noianele de haine de pe jos, in dulap, sub birou. A fost un mister total.


Cateva zile mai tarziu, tatal meu vitreg imi povesteste ca a gasit un prezervativ in mijlocul sufrageriei. Mama, m-am gandit, cainele l-a carat din camera! Mi-era o rusine totala. El, insa, era incantat ca foloseam prezervative. “Data viitoare,” a adaugat totusi, “arunca-l tu...”

Curand a venit ziua absolvirii. Parintii mei erau de mult divortati, amandoi recasatoriti, si tatal traia intr-o alta tara. Venise special sa vada ceremonia de absolvire, si venisera in vizita si bunicii. Aveam emotii sa nu fie ceva tensiuni. In schimb, cand am iesit din camera mea in sufragerie ii auzeam pe toti razand in hohote. Le-am intrebat ce era asa de amuzant.

“Pai,” zambea tataul meu, “tocmai le spuneam bunicilor tai ca esti deja de mult timp cu Maria, si ca mi-era teama sa nu faci vreo o prostie, sa o lasi insarcinata...”

Iar nazdravana mea de bunica, de ce sa nu-i zicem Buni, adauga zburdalnic: “Dar i-am spus sa n-aibe grjia, fiindca Claudiu ne-a povestit cum a gasit un prezervativ de al tau in mijlocul sufrageriei, asa ca stim ca practici safe sex...”

Ce sa mai fac? Am luat si eu un pahar de vin si am ras impreuna cu familia mea.

Un comentariu: