sâmbătă, 26 martie 2011

minciuni si etichete


Nu cred ca problema pe care am considerat-o o adevarata tragedie la vremea aceea intra intr-o categorie anume, insa pot spune sigur ca exista o probleme despre care este judecat dupa numarul de persoane cu care intretii relatii sexuale.

Aveam 16 ani la vremea aceea, asa ca orice contact sexual cu vreun baiat (pentru ca nu mi-a dat prin minte niciodata despre cum ar fi sa am o relatie intimia cu o fata) era categoric exclus. Cu toate acestea, eram, si sunt, ceea ce oamenii considera ca fiind normal, adica ieseam in oras, cu baieti, flirtam, insa intentile mele nu aveau nicio doza de sex in ele.

In ciuda acestor lucuri si a faptului ca aveam grija sa specific ca nu am alte interese decat distractia, au existat baieti care au inventat ca au avut relatii intime cu mine ( 3 la numar) doar ca sa fie ei vazuti bine de prietenii lor ( atitudinea aceea predominanta in societatea romaneasca gen “uite, bai, am avut-o si pe asta”).

M-ar durut, m-a deranjat si a fost cunplit sa ma simt judecata, stiiundu-ma nevinovata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu