miercuri, 15 decembrie 2010

placerea femeii

Se pare că sunt singura femeie care vrea să vorbească despre independenţa femeii şi acest lucru mă face să mă simt ‘tabu’. Este greşit să mă simt confortabil în corpul meu? Este greşit să simt că nu am nevoie de un bărbat şi că nici nu vreau să am întotdeauna unul? Este greşit să mă masturbez? Este greşit să fiu o fiinţă sexuală? Sau este greşit să fiu independentă? Sinceră să fiu simt acest lucru mai tot timpul. 

Ca femei ni se spune să nu ne apropiem de locurile noastre intime pentru că sunt ‘murdare’ sau ‘interzise’. Suntem condamnate la educaţie sexuală deficitară şi chiar suntem îndemnate să ne considerăm păcătoase, fiindcă facem lucruri care ne dau satisfacție. 

Pe de altă parte, dacă eşti o fată căreia îi place să sărute, să fie atinsă şi îmbrăţişată de băieţi, atunci eşti privită ca o fufă, în timp ce băieţii se bucură de aceste lucruri fără să fie etichetaţi. Se consideră că fetele nu au dreptul să simtă plăcere, dar băieţii da. Este dificil să accepţi acest standard dublu. 

Dar ştii ceva? Acest standard dublu trebuie să se schimbe odată, cu cineva şi poate foarte bine să înceapă cu mine. O să trâmbiţez asta de pe acoperişul caselor: Mă simt bine cu mine! Mă masturbez. Sărut şi îmbrăţişez băieţi. Şi sunt mândră de asta! Nu am făcut sex, dar nu aştept neapărat să mă mărit pentru asta. Când voi întâlni bărbatul potrivit, voi fi pregătită cu prezervative şi lubrifiant. 

Ceea ce avem nevoie este să ne unim şi să fim mândre de ceea ce suntem. Doar aşa lucrurile se pot schimba. Între timp, sunt tabu, ocolită şi sunt mândră de asta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu